onsdag 27 januari 2010

Mmmm.... Det är olika.

Av någon oförsvarlig anledning följer jag tv4-programmet Made in Sweden. En kombination av för mycket tid och skräckfylld fascination skulle kunna vara en förklaring. I ett avsnitt reflekterar Andreas Carlsson över sin papparoll.


Efter 1.25 in i klippet tänker jag att det kanske är det jag behöver inför framtiden. En provider.



För med det är kylskåpet kan man inte utfodra en familj. Jag och Andreas har nog väldigt olika syn på både hur ett band och en familj ska skötas. Jag trycker på pass den här gången.

3 kommentarer:

  1. Tänkte nu passa på att ordvitsa lite om lag.
    Själv är man ju ingen lagspelare men det här kylskåpet visar ju att det faktiskt är minst lika fattigt att vara många i lag som att vara ett ensamhushåll

    SvaraRadera
  2. Funderade faktiskt ett tag på att ta en närbild på alla burkar med lag och skriva något som
    "Jag kanske har bristande husmorskunskaper men en god lagspelare i alla fall"
    Men nej. Det fick förpassas till kommentarsfältet.

    SvaraRadera